Hmm

Hejj allahopa.
Idag har jag varit i skolan somvanligt.
DET ÄR TRÅKIGT!
Jag hade nationellt prov i engelska idag, typ hör övning och läs övning. fatta inte så mycket på hör övningen men tror nog det gick bra ändå. Okej så säger jag alltid och det går juh nästan aldrig bra längre!
Måste bli bättre
.

Men jallafall så fick jag omdömen av min fröken, dom var väll bra.
Och kanske inte bra men godkänt i alla ämnen fast matte vet hon inte än, vi får se men jag ska ha godkänt i det, jag vill juh inte gå om nian :O

Aaa och nu så är jag hemma och jag måste gå ut till min pålle och tvätta alla hans saker tills imon, han vill juh inte ha smutsiga saker! låter kul, eller hur?;) haha..

Imon behöver jag inte gå upp lika tidigt som idag heller :)) wohoo (y). vill ni veta varför? :D
Jo för jag ska till Åby med pappa och Adde, måste juh följa med och säga hejdå!

men nu har jag inget mer att skriva så hej då! :D <333

Lägger in en bild på sötaa alice(L)




SEE YAAAA LATER :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0