Idag.

heej till dom som läser :D Det var länge sen jag skrev nått här :O men aja nu skriver jag jallafall :D

Idag har jag varit i skolan som vanligt och vi har fått våra matte prov, det gick verkligen inte bra! Får väl hoppas att det går bättre nästa gång för jag måste ju ha godkänt när jag börjar gymnasiet.

Imon har jag spanska prov har inte ens börjat plugga till det än :O det måste jag göra, fast det är inte så mycket dena här gången ska bara kunna 40 glosor kunna översätta lite text plus lite gramatik.

Och nu så har vi bestämt att vi ska åka på språkresa med min språkgrupp till spaninen då såklart eftersom det är det språket jag läser haha:P

Idag så har även min häst besiktats, han ska till norrland för det är någon som är interiserad  att kanske köpa han så dom ska ha han på prov en tid så får vi väl se hur det går:P


En bild på den söstaste ponnyn i världen (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0