Lördag!

Nu är det lördag, och jag ska till göteborg med min kompis fanny och shoppa :D
Bussen går om en timma ungefär och min pappa är inte hemma så jag måste åka moppe, fast det gör juh inte så mycket för det är juh sol ute nu :D och jag åkte lite moppe förut med min syster och det var inte så kallt!

Och nu är det bestämt att min lille polle ska till norrland, han åker på onsdag ;'(<3
Fast det är juh bra att någon vill ha han jallafall :D, okej det är inte säkert att dom vill ha han, dom ska bara prova ha han ett tag.



Det blir en bild på Adde bara för att han åker på onsdag och för att jag kommer sakna han jätte mycket(L) Men nu måste jag gå och göra klart mitt hår inna jag åker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0